دکلمه عاشقانه

اشعار عاشقانه و دکلمه

دکلمه عاشقانه

اشعار عاشقانه و دکلمه

دکلمه عاشقانه

اشعار عاشقانه💗
اشعار ناب💖
و دکلمه اشعار با صدای خودم(سجاد)🤓
اگر تمایل داشتین صدای قشنگتون رو اینجا قرار دهیم از طریق صفحه "تماس با من " بنده حقیر در خدمتم.
همیشه لبخند روی لباتون 😊
دلاتون شاد😉
پاینده باشید

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ خرداد ۹۵، ۲۲:۴۹ - مارال
    ممنون

امتحان نامه

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

به یاد عشق😍

ترم سختی بود هرچند درس خوندن برام سخت چون تو بازی هایی شرکت کردم که هم بازیچه بودم هم بازیگر

.

حسن و خوبی نداشت همش شد فشار های روحی😏😖

از چهار تا امتحان اولیشو با استرس شدید رفتم سراغ برگه سوال ک همه چیز قاراش میشه میش قاراشه نمیدونم چی چی شد 😵😨من خودم ک نفهمیدم چی چی رو برنگه نوشتم. 

ولی درد و دلی رو برگه با استاد کردم ک فکر کنم انتقادی کوبنده بود و امید اینکه دوباره این درس رو با همین دکتر دوستداشتنی ک دلم از برخوردهای زیبای خفته اش پر بود برام پررنگ تر کرد😭😭😭

امتحان دومی ک خوب بود فقط یجای کار میلنگید اونم ماشین حساب جدیده بود که تازه خریده بودم و خداتومن بابتش پول داده بودم .همه چی داشت خوب پیش میرفت که😎😎دیدم این ماشین حساب دیگه خیلی خیلی دکمه داره و وحشتناک مهندسیه😵😱🤕🤔🤔چه میشد کرد هر داده رو همه بکی دوبار زدن من سی چهل بار😔😧☺😯بعله از هفت تا سوال اسون وقت نکردم سه تاشو بنویسم.

استاد جون مادرت برادرت خواهرت نیم ساعت دیگه....😭😭

بماند

فردا امتحان سومی است

سه تا جزوه از همین درس با همین استاد دارم

کل سبک تدریس جوریه ک کسایی ک جزوه مینویسن جزوه ها نا مفهومه😖😱

نا مفهمومی ب کنار تفاوت جزوه ها ب صد صفحه اختلاف میرسه ک هیچ و ازین بگذریم ی مبحث های عجیب و غریبی هم توشونونه ک من نمیدونم دکتر کی درس داده😬😨

ی سی صفحه خوندم اب روغن قاتی کردم سرم درد اومده خوابیدم راه رفتم شربت خوردم مسکن خوردم تا الان تا این مغز دردم اروم شه ک استرس شدیدم افتاد به جونم😭😭

فردا ساعت هشت و نیم باید سوال جواب بدم نمیدونم. رو این کاغذ ها چی نوشته.😭😭

التماااااااس دعا

  • سجاد

نظرات  (۱)

ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون ک وضعیت چنین است؟
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی